top of page

זכוכית תעשייתית באדריכלות


זכוכית תעשייתית באדריכלות של היום מתחדשת כל הזמן ומביאה לנו פיתוחים וחידושים מענינים. נסקור פה חלק מהפיתוחים, ובל נשכח את הציוד והחומרים הנלווים:מחברים, דבקים ועוד...המאפשרים ליצור יצירות ארכיטקטוניות בזכוכית.

זכוכית רפלקטיבית- מיועדת לעצב חלונות בנינים.המראה החיצוני מבריק{מראה} ומתאים לצבע הבניין והאלומיניום. מופיע בגוונים שונים: טורקיז, כחול, ירוק, ברונזה, אפור, חום ועוד...לזכוכית זו יש אפקט מראה שמונעת הצצה מבחוץ. בלילה כאשר המבנה מואר, רואים מבחוץ פנימה. ניתן לשלב תכונות אקוסטיות ותרמיות בנוסף לעיצוב החיצוני.

זכוכית בטחון- טריפלקס- בנויה משני זכוכיות או יותר בעובי הנדרש וביניהן ויניל שקוף.זכוכית הטריפלקס נותנת ביטחון כנגד- נזקים, פציעות ופריצות. עם היא נשברת, חלקיה נשארים דבוקים זה לזה.מהווה תו תקן למבני ציבור ובניה פרטית.במיוחד כאשר משתמשים בזכוכית ל: מעקה, תקרה, דלת, חלון ראוה, מחיצה ומפתחים גדולים.

זכוכית Privalite- זכוכית מיוחדת שהופכת משקופה לאטומה על ידי בקרה חשמלית בשילוב תהליך כימי.זכוכית זו מאפשרת לנו לשלוט בצרכים שלנו.פרטיות או שקיפות לסביבה.או לחלופין להפוך קיר שקוף במשרד או באולם ישיבות למסך לצורך הצגת מצגת.אבל מה, זכוכית יקרה מאד.

זכוכית קרמית- עם ציפוי אמייל במגוון צבעים רחב. זכוכית זו אטומה ומתאימה לקירות מסך וחיפוי קירות, במטבח לדוגמה. בנוסף ניתן לשלבה כדי לקבל אפקטים מענינים.לא מיצרים יותר בארץ, לכן נשתמש עם זכוכית צרובה ונצבע אותה בצבעים אטומים, לפי דרישה.

זכוכית צורנית- זכוכיות אורנמנטיות- עם דוגמא שחוזרת על עצמה, בעיצוב עדין. כמו הזכוכית הרגילה, ניתן לחסם ולכופף אותה. הזכוכית אטומה- דומה לזכוכית צרובה, אך עדינה יותר. מתאימה ל: דלתות, מחיצות, מקלחונים, ארונות מטבח ועוד.

זכוכית אסייד- זכוכית צרובה על ידי חומצה. יתרונות- חלקה מ-2 הצדדים ולא מוכתמת בטביעות אצבע, כמו כן קלה יותר לניקוי. לכן מומלצת לשימוש במקלחונים, אבל יקרה יותר מזכוכית צרובה רגילה.

bottom of page