top of page

יחסי לקוח- ספק/עסק/אמן


היחסים בין הלקוח לספק המוצר או השירות, תמיד הינם מורכבים ותלויים ב- 2 הצדדים.

.ככול שהספק יהיה ברור והחלטי במסרים שלו כלפי הלקוח, כך יהיו פחות חיכוחים ואי הבנות..

זה יאפשר לי כספק לבחור את הלקוחות שאני רוצה, והם רוצים בי

ערך ההדדיות והאמינות בקרב 2 הצדדים חשוב ביותר להצלחה

לאחר הטלטלה הבריאותית שעברתי- שבתי אל החיים

צעיר ב- 20 שנה עם אנרגיות על, ועשיה מחושבת, מוקפדת תוך כדי תנועה מתמדת.

.כי אני בתקופה תזזיתית של בנייה מחדש

לאחרונה גיליתי 2 מקרים של לקוחות ש: ישבנו ביחד שעות כדי לגבש רעיונית , ועיצובית את הפרויקט שלהם. היעוץ ניתן בחינם, כי כך נהוג בשוק הספציפי.. היות והיעוץ שאני נותן , הינו עם כל הלב והנשמה, אני לא חוסך בבדיקות והשתדלויות, שכרוכות בזמן, של למידה, גם מעבר לזמן הפגישות

מה שקרה: אם המידע שקיבלו ממני, פנו לגורם אחר שיבצע עבורם את הפרויקט,

לפי הנחיות והיעוץ שקיבלו ממני.

פרויקט אחד כבר בוצע.

אני לא כועס, אני היום הרבה יותר חזק והחלטי, ונכון לתת שירות ומוצר טובים יותר מהעבר שלי

עם המבצע אני אמור להיפגש בקרוב, הוא לא יודע את הסיפור, ואני שוקל להעסיקו כקבלן משנה

הלקוחות עצמם עליהם אני גם לא כועס, ידעו וירגישו לא נעים כל פעם שהתבוננו בויטראז'ים אילו, ויש עוד

לכן החלטתי שאין יותר יעוץ חינם, היעוץ הינו חלק מהעיסקה, ולא בתוספת כסף.

מה שמצריך ממני להנגיש אותי אל מול הלקוחות שאני רוצה.

להעביר אותם מסלול שבסופו, יבחרו בי, כי הם מצאו אצלי את התשובה.

האם מחייב אולם תצוגה מכבד ומזמין, כנראה שכן.

ביצוע כושל של הרעיון שלי


bottom of page